FKS krásné hřiště nad ním les

Roman Řezáč

28.08.2009 14:51

Jméno:   Roman
Příjmení:Řezáč
Číslo dresu:11
Výška:183cm  asi :-)
Váha: 74kg
Znamení:Blíženec
Oblíbené jídlo: Palačinky od staré :-)
Oblíbené pití :Kofola
Oblíbená barva:modrá
Dovolená snů:Afrika
Blondýnka nebo brunetka? Bruneta, protože kdybych tady napsal blondyna tak se stara nasere:-))
Vysněná žena? Tu snad už mam:-)
Vysněný vůz?To je mi jedno hlavně, když nepujdu pěšky!
Fotbalový vzor:Lampard,Drogba
Koníčky:Fotbal,Computer
Jaká je tvá přezdívka a jak vznikla?:Řezy a začali mi tak řikat ve Frýdku.
Nejsilnější fotbalový zážitek:Turnaj ve Francii
Jak bys popsal svojí roli v týmu: Tahoun:-)
Co je tvou nejsilnější stránkou :Tak nejsu nejmladší tak zkušenosti:D:D
Jaký je tvůj nejoblíbenější soupeř :Brušperk
Oblíbená muzika :Akon
Co tě dokáže nejvíce naštvat :Když po mě začne na svahu tatka řvat s pivem v ruce :-) "co to hraješ"...:-)
Máš nějaký rituál před zápasem: nemam
Nejhorší stadión?Havířov

Jakému týmu ve fotbale fandíš :
Baník, Chelsea

Co ti schází v FK Staříč?Tělocvična
V jakých kopačkách hraješ?Nike
Kterou kopačku nazouváš jako první?Tak nad tim jsem ještě nepřemyšlel a zajimalo by mě kdo tady tu otazku vymyslel:-))

Nejvážnější zranění :Modřina jak cyp(na nartu):-)

Fotbalová slabina:Čumím moc na balon
Kdo je tvůj největší kamarád v kabině:Vrtas,Ševa,Pitris a další je jich hodně.


JSI KAPITÁNEM DOROSTENCŮ, JAKÉ MÁ SOUČASNÝ TÝM AMBICE V SOUTĚŽI?
Chtěl bych skončit nejhůře do 3.místa

 

MYSLÍŠ, ŽE MŮŽE MÍT TOTO MUŽSTVO VELKÉ AMBICE?

Ano velmi tvrdě jsem pracovali v přípravě:D

JSI SPOKOJENÝ S TRÉNINKAMA? A S TRENÉRAMA? (OD NOVÉ SEZÓNY JSOU NOVÍ TRENÉŘI.)
Jsem spokojeny

MÁŠ NĚJAKÝ OSOBNÍ CÍL NA LETOŠNÍ SEZÓNU?
Odvádět dobré výkony, ať maji lidi s nás radost:)

KDE BY JSI TO CHTĚL S FOTBALEM DOTÁHNOUT ?
Už nikde, jsem spokojeny:)

CO TĚ NEJVÍCE NEBAVÍ NA FOTBALE?

rozcvíčka

CO JE NEJVĚTŠÍ SLABINOU SOUČASTÉHO TÝMU?

Kombinace

 

MĚLO BY SE NA NĚJAKÉM POSTU POSÍLIT?

Kraj zalohy

 

MÁME ZA SEBOU PRVNÍ MISTRÁK JSI SPOKOJENÝ ?
Spokojeny tak docela nejsem, ale jsem rad za 3 body.

 

 

Děkujeme Řezymu za rozhovor a přejeme mu hodně štěstí!!!

Kontakt

Dalibor Strakoš

jirka.staric@seznam.cz

Staříč 185, 739 43

725036474

Vyhledávání

HLAV  P ARTNER KLUBU:

Obec Staříč
 

 Dotace o d MŠMT 

 
 

PARTNEŘI KLUBU:

 
 OKD, s.r.o.
 Link CZ, s.r.o.
 Getlink Media, s.r.o.
 Unionsteel, s.r.o.
 Revírní bratrská pokladna
 Mayr-Melnhof Holz, s.r.o.
 Cykloservis Pavel Šimela
 H+P Autodemont, s.r.o.
 Autoservis L+R, s.r.o.
 Hrušecká stavební spol, s.r.o.
Nadace OKD

FITNESS PORADENSTVI: FB

 

Anketa

Budete mít zájem o "Okruhlák" když nebude slosovatelný?

© 2008 Všechna práva vyhrazena. Dalibor Strakoš

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode