FKS krásné hřiště nad ním les

Pozápasový rozhovor Dalibor Strakoš

15.04.2013 08:31
1.Máme za sebou první mistrovské utkání. Jak jsi viděl zápas?

    Vyšel nám začátek. Neustálé napadání soupeře na jeho polovině mělo svůj golový zisk. I přes ztráty (Pepa Volný., Smetana) jsme se semkli a dali do toho 100%. Soupeř byl asi zaskočený aktivní hrou a nedařilo se mu v rozehrávce, toho jsme využili třemi goly v prvním poločase. Druhý poločas už byl slabší, ale Dobrou jsme už k ničemu nebezpečmému nepustili. Zasloužené tři body snad potvrdíme i doma. 

 

2.Rozhodl o zápasu váš vydařený 1.poločas?

    Každému týmu se lépe hraje když vede hned zkraje zápasu. Nám se podařilo dát hned 3 branky a to myslím rozhodlo. Chtěli jsme hned udeřit, terén se postupem času zhoršoval a ubývaly síly. 

 

3.Při třetím gólu jsi obešel  hráče a nečekaně jsi nahrál volnému Romanu Řezáčovi, tak jsi to chtěl udělat?

    Obešel jsem  jednoho hráče u rohového praporku. Umysl byl odcentrovat, ale viděl jsem že to asi nepůjde, tak jsem zkusil obránce obejít. Na poslední chvíli ze mě vypadla tato klička, a když jsem viděl hodně prostoru před golmanem jen jsem to naslepo poslal prudce před něj. Ještě, že tam nabíhal Roman nikdo jiný by to asi tak excelentně nezakončil :) 

 

4. Na konci 1.poločasu jsi měl standartní situaci z poměrně dobré vzdálenosti? Nešlo to lépe zahrát?

    Zahrál jsem to hodně špatně, myslel jsem že to vystřelím přímočaře nártem, ale na poslední chvili jsem si to rozmyslel diky postavené zdi, bohužel jsem byl asi ve velkém záklonu a balon šel nad branku. Příště to snad vyjde. 

 

 

5. Jste spokojeni jak s výsledkem, tak s předvedenou hrou?

    Odvezli jsme si 3 body z venku. Nikdo se nezranil a ani nebyl vyloučen takže určite pozitiva. Předvedená hra mohla byt hlavně v druhém poločase lepší. Ale s polepenou sestavou si myslím překvapivý výsledek. Doma jsme s Dobrou prohráli 4:6 

 

6.Dnes bylo hřiště výborně připravené, ale přesto bylo dost měkké a mokré. Jste rádi, že už se hrálo?

    Nevím jak ostatní, ale já jsem už rád, hlavně za trávu a ne umělé povrchy. Konečně skončila zimní příprava a můžeme si trochu užít tepla. Terén byl překvapivě skvěle připraven. Nemám žádně výhrady, mohlo to být určitě horší, když pár dní před zápasem roztál poslední sníh.  

 

7.V sobotu vás čeká velmi těžké utkaní s Jablunkovem, který hraje o zachranu? Berete jen 3 body?

    Doma by měly být tři body vždy samozřejmostí. Nám se poslední dobou dařílo více venku, ale věřím, že Jablunkov porazíme.  

 

 

8.Vyzdvihl by jsi dnes někoho nebo to byl kolektivní výkon?

    Určitě mě překvapil golman Palkovič, který nám pomohl z dorostu. Zachytal výborně a mnohokrát tým podžel. Byl to kolektivni výkon, vyzdivhl bych přistup hlavně Michala Kolka a Pavla Malého. Jinak tým makal na 100% celý takže snad se nás vitězný duch bude držet. 

 


9.Čím a jakou hrou se chcete prezentovat v jarních bojích?

    Trenér po nás chce aktivní napadání hned na soupeřově polovině. Což je sice náročné, ale má to svůj efekt a mnoho týmů tím dostaneme pod tlak. Jsme mladý tým, máme natrénováno a snad se vysledky dostavi a diváci si přijdou na své. 

 


9.Co vzkážeš fanouškům?

 

Ať podpoří FKS i v těžkých chvílích. Fotbal hrajeme pro zábavu a fanoušky.

Děkuji za rozhovor

Kontakt

Dalibor Strakoš

jirka.staric@seznam.cz

Staříč 185, 739 43

725036474

Vyhledávání

HLAV  P ARTNER KLUBU:

Obec Staříč
 

 Dotace o d MŠMT 

 
 

PARTNEŘI KLUBU:

 
 OKD, s.r.o.
 Link CZ, s.r.o.
 Getlink Media, s.r.o.
 Unionsteel, s.r.o.
 Revírní bratrská pokladna
 Mayr-Melnhof Holz, s.r.o.
 Cykloservis Pavel Šimela
 H+P Autodemont, s.r.o.
 Autoservis L+R, s.r.o.
 Hrušecká stavební spol, s.r.o.
Nadace OKD

FITNESS PORADENSTVI: FB

 

Anketa

Budete mít zájem o "Okruhlák" když nebude slosovatelný?

© 2008 Všechna práva vyhrazena. Dalibor Strakoš

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode