FKS krásné hřiště nad ním les

Rozhovor Martin Blahuta

13.04.2013 09:40

Dnes jsme požádali o rozhovor navrátilce do stařičkých řad Martina Blahutu :-)

Jméno – Martin

Příjmení – Blahuta

Znamení - blíženec

Oblíbené jídlo – v jídle nejsem vybíravý, sním téměř všechno !

Oblíbené pití – jednoznačně pivo !

Vysněný vůzauta neřeším, jezdím v Renolt Clio a jsem spokojen !

Dovolená snů – kdekoliv s manželkou !

Hráčská kariéra : viz. https://martinblahuta8.webnode.cz/vizitka/ Trenérská kariéra : viz. https://martinblahuta8.webnode.cz/vizitka/

Nejsilnější fotbalový zážitek – tažení Palkovic v OP v sezóně 2010/11, dvacet utkání bez porážky, ale přesto to na postup nestačilo, a tak to byl i zároveň nejsmutnější okamžik v kariéře ! Teď mě čeká zážitek s postupem do 2.ligy s MFK F-M !

Nejsilnější mimo fotbalový zážitek - Narození dvou dcer ! U druhé dcery jsem byl přímo u porodu a ještě dlouho jsem se z toho vzpamatovával ! Jsem na ně náležitě pyšný,starší je trenérkou taneční skupiny Funky Beat a mladší tancuje a jdou od úspěchu k úspěchu !

Co Vás dokáže nejvíce naštvat? Rozhodčí a jejich úmysl poškodit tým !

Nejhorší stadion? – Nevím,já rád hraji všude !

Blondýnky nebo brunetky? Mám svoji ženu a víc mě kromě fotbalu nebere !

Pivo nebo cola? Pivo !

Film nebo seriál? Seriál okresní přebor a film Poslední zápas Pepíka Hnátka ! Jinak všechno české,cizí filmy ani seriály nemusím !

Dovolená u moře nebo na horách? U moře !

Oblíbený fotbalový klub? Teď samozřéjmě MFK F-M a navždy Palkovice !

Koníčky? Všechno spojené s fotbalem ! Rád jsem psal buletiny, teď můj web (https://martinblahuta8.webnode.cz/ ) a ještě zahrádka ! Kdysi o mě říkali, že mám dva koníčky : fotbal a výměnu směn ( dělám ve 4-směnném provozu a to je kumšt vymyslet směny abych na tréninku nechyběl, zvlášť teď kdy máme i 6-8 tréninku týdně ) !

Oblíbená muzika ? poslouchám frekvenci 1 a nejraději mám českou muziku ! Na pohřbu se bude pouštět toto : https://www.youtube.com/watch?v=dNi0_cIlIk8

 
1. Martine jak jsi se ocitl na hostování v FK Staříč?

Předseda klubu J.Volný sondoval na Stovkách situaci s golmany,nikoho jsem mu bohužel nesehnal a jen ze srandy jsem mu řekl,že už můžu chytat jenom já, no a jsem tady :-) !

 
2. Co rozhodlo, že jsi nabídku přijal a na půl roku jsi odešel na hostování z Palkovic do FK Staříč?

Někdy ( často :-) se mi po hřišti zasteskne, ale cítil jsem, že v Palkovicích už není pro mě místo, a tak jsem rád, že jsem v FKS, ale určitě bych byl platnější v obraně než v bráně, tak věřím, že se Lukáš dá brzy do kupy, a třeba si ještě kopnu na svém oblíbeném postu stopéra! Ale musím tvrdit, že po přípravě na Stovkách ( někdy při lichém počtu na tréninku MFK F-M zaskakuji, ale to je jízda :-) byla pro mě pralesní liga už málo a proto jsem se ve 44 letech ocitl v 1.B :-) !

 
2. Jak se ti líbí ve Staříči? Vyhovují ti podmínky které jsou k dispozici?

Mám vůči Staříči dluh, dvakrát jsem tady měl trénovat, ale Palkovice se nedaly opustit, ale na práci u B týmu tady budu taky vždy vzpomínat ! Podmínky jsou asi na stéjné úrovni jako v okolních týmech, mám každodenní Info od Strakošů  :-)

3. Má mužstvo, aby v 1.B bojovalo ještě o postup??

To si nemyslím!

4.Máš nějaký osobní cíl na letošní sezónu?

Jednoznačně postup  do 2.ligy s MFK F-M a jinak se fotbalem bavit, jen aby té zábavy nebylo moc a já mohl s manželkou v srpnu oslavit stříbrnou svatbu, třeba na Stovkách při zápase 2.ligy :-) ( snad se tento rozhovor k manželce nedostane )!

5.Co tě nejvíce baví na fotbale? Jsi na pozici trenéra i na pozici hráče, kde se cítíš nejlépe?

Jak už jsem řekl, miluji fotbal a nejraději bych dělal asistenta v MFK F-M, trénoval Palkovice, a hrál za Staříč !

6. Na jakém postu tě uvidíme?

Doufám, že ne v bráně  :-)

7.Co si myslíš o korupci ve fotbale?

Ta byla je a bude ! Nikdy nezmizí, bohužel !

8. Jsi na pozici asistenta u Ačka ve FM, jak budeš vše stíhat?

Co stihnu stihnu, myslím si, že nikde chybět nebudu !

9. Co vzkážete našim fanouškům? :-)

Ať jim všechny týmy FKS dělají radost !

Děkujeme za rozhovor a přejeme mnoho sportovních úspěchů!

Kontakt

Dalibor Strakoš

jirka.staric@seznam.cz

Staříč 185, 739 43

725036474

Vyhledávání

HLAV  P ARTNER KLUBU:

Obec Staříč
 

 Dotace o d MŠMT 

 
 

PARTNEŘI KLUBU:

 
 OKD, s.r.o.
 Link CZ, s.r.o.
 Getlink Media, s.r.o.
 Unionsteel, s.r.o.
 Revírní bratrská pokladna
 Mayr-Melnhof Holz, s.r.o.
 Cykloservis Pavel Šimela
 H+P Autodemont, s.r.o.
 Autoservis L+R, s.r.o.
 Hrušecká stavební spol, s.r.o.
Nadace OKD

FITNESS PORADENSTVI: FB

 

Anketa

Budete mít zájem o "Okruhlák" když nebude slosovatelný?

© 2008 Všechna práva vyhrazena. Dalibor Strakoš

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode